L 40 Forslag til lov om markedsføring.

Af: Erhvervs- og vækstminister Troels Lund Poulsen (V)
Udvalg: Erhvervs-, Vækst- og Eksportudvalget
Samling: 2016-17
Status: Stadfæstet

Spørgsmål 3

Med henvisning til dem fælles henvendelse af 2. november 2016 fra DI, Dansk Erhverv, Kreativitet og kommunikation, Håndværksrådet og Danske Medier, jf. L 40 – bilag 6, hvordan vil ministeren så sikre, at indførelsen af § 10, stk. 3, ikke vil betyde, at reklamemails kommer til at tage unødvendig tid fra medarbejdere, der ikke er relevante modtagere af den pågældende reklamemail ved f.eks. at skulle bruge tid på at sende reklamemails videre i eget system, fordi lovgivning spænder ben for den direkte kommunikationsvej?
Dato: 14-11-2016
Status: Endeligt besvaret
Emne: handel og eksport

Endeligt svar

Dokumentdato: 15-12-2016
Modtaget: 15-12-2016
Omdelt: 16-12-2016

L 40 - svar på spm. 3 om hvordan ministeren vil sikre, at indførelsen af § 10, stk. 3, ikke vil betyde, at reklamemails kommer til at tage unødvendig tid fra medarbejdere, der ikke er relevante modtagere af den pågældende reklamemail, fra erhvervsministeren

L 40 - Svar på spm. 3 (pdf-version)
Html-version
L 40 - Svar på spm. 3 - Bilag (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 14-11-2016
Modtaget: 14-11-2016
Omdelt: 14-11-2016

Spm. om hvordan ministeren vil sikre, at indførelsen af § 10, stk. 3, ikke vil betyde, at reklamemails kommer til at tage unødvendig tid fra medarbejdere, der ikke er relevante modtagere af den pågældende reklamemail, til erhvervs- og vækstministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version